Компанія Retail Soft Consulting

Наша мета-зробити ваш облік точним, своєчасним і зрозумілим. Ми бачимо, як швидко зростає нова культура громадського харчування, і всіляко спрощуємо процеси на підприємствах.

Чи варто зволікати, чекати, "збирати" P&L по крихтах, адже час і люди-найцінніший ресурс. Спростіть роботу собі і кожному члену вашої команди, звернувшись до нас.....

Детальніше

412+

реалізований
проект

8+

років роботи на
ринок

24 / 7

розробник у
нашій команді

86%

клієнт
рекомендують нас

Наші послуги

Ми займаємося автоматизацією та супроводом закладів
будь-якого рівня HoReCa в Харкові і не тільки.

Про компанію iiko

iiko-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками, лояльністю гостей – усіма процесами в ресторані.

iiko-зручне і надійне рішення, яким користуються найрізноманітніші заклади: від крихітних барів і кав'ярень до великих ресторанних мереж з сотнями точок і розвиненою франшизою, від кафе на фудкорті до ресторанів високої кухні, від проектів доставки готової їжі до гастромаркетів.

Спробуйте iiko, і ви здивуєтеся, що колись могли працювати інакше!

Детальніше

Переваги iiko

Ми повністю впевнені в тому, що програма обліку повинна економити сили,
час і гроші для вас і вашої команди.

1

Технології штучного інтелекту

Для вирішення ваших щоденних завдань і планування бізнесу в iiko використовується штучний інтелект...

2

Всі інструменти управління рестораном " з коробки»

iiko-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками...

3

Інформація про бізнес в режимі онлайн

Оскільки всі дані обробляються в єдиній системі, інформація про виручку, собівартість...

4

Управління ресторанними мережами

За допомогою iiko ви можете керувати політикою, персоналом, закупівлями, виробництвом і маркетингом...

5

Можливість інтеграції з сайтом і додатками

Завдяки iikoAPI ви можете легко підключити до системи додаткові модулі, в тому числі і ті....

6

Установка в хмару, так і локально

Ви можете вибрати для себе зручний формат використання системи і вирішити, чи будете ви інвестувати...

Ціни на iiko

Ви зможете вибрати потрібний і вигідний для себе варіант iiko,
або ми порекомендуємо оптимальний пакет для вашого проекту.

Оренда iiko Купівля iiko

Часті питання

Ми постаралися відповісти на найпоширеніші питання наших клієнтів,
на інші зможе дати відповідь наш менеджер в зручному для вас форматі

Чи складно перейти з іншої облікової системи на iiko?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія iikoWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

МЧи можна вивантажити дані з iiko?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює iiko?

iiko сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток iikoCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить iiko для доставки?

Звичайно. iiko може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми iiko?

Компанія iiko безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює iiko без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У iiko ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Чи складно перейти з іншої облікової системи на iiko?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія iikoWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

Чи можна вивантажити дані з iiko?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює iiko?

iiko сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток iikoCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить iiko для доставки?

Звичайно. iiko може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми iiko?

Компанія iiko безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює iiko без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У iiko ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Наші статті

Ми стежимо за останніми новинами сфери громадського харчування,
тут може бути цікава інформація для вас.

Зберігання iiko в хмарі: суть функції

Автоматизація замовлень не єдиний бонус від iiko. Ви також можете скористатися функцією зберігання даних на хмарному сервері, де вони будуть надійно заховані.

Детальніше

Програма iiko може авторизувати роботу не тільки ресторану, але і піцерії!

Автоматизація доставки піци, прийому / видачі замовлень, контролю каси і прийняття онлайн-платежів - вигідно для будь-якого закладу, особливо піцерії.

Детальніше

Організована робота ресторану - це гарантований прибуток і задоволені клієнти

Завести управлінський облік в ресторані - це розумне рішення для власника бізнесу. Програма iiko допомагає організувати весь процес роботи так, щоб всі клієнти залишалися задоволеними, а співробітники працювали без напруги.

Детальніше

Навчання системі iiko - це необхідний етап перед початком роботи

Компанія Retail Soft Consulting є офіційними представниками інноваційної програми iiko в Україні. Iiko - це програмне забезпечення, що допомагає налагодити і поліпшити роботу ресторанного бізнесу.

Детальніше

З програмою iiko вести бізнес стане просто і в задоволення

Компанія Retail Soft Consulting пропонує власникам закладів громадського харчування встановити на підприємстві програму зі штучним інтелектом, яка візьме на себе всі управлінські процеси.

Детальніше

Налаштування ПЗ в Дніпрі - зробимо без зайвих проблем і витрати фінансів

Налаштування ПЗ для кафе або будь-якого іншого закладу, допоможе поліпшити роботу персоналу і підвищити відвідуваність клієнтів. Завдяки програмі iiko, ви позбудетеся від помилок в роботі, зніміть з себе і персоналу рутинні обов'язки, будете щомісяця одержувати готові звіти по бухгалтерії та фінансів.

Детальніше

Оренда системи iiko швидко і за вигідною ціною тільки у нас

Щоб ваше заклад працював як годинник, ми рекомендуємо скористатися послугами штучного інтелекту. Компанія Retail Soft Consulting пропонує оригінальне ПЗ системи iiko, яка здатна взяти на себе всі управлінські процеси ресторанного бізнесу.

Детальніше

Автоматизована робота в барі - з iiko можливо все!

Якість роботи бару в чому залежить від швидкості видачі замовлень. Адже це не їжа, яку потрібно готувати і чекати. Щоб спростити для персоналу рутинні завдання і поліпшити якість сервісу, ми пропонуємо придбати софт для бару iiko.

Детальніше

Автоматизація ресторанного бізнесу - це модно, вигідно, розумно

Ви втомилися розгрібати помилки співробітників? Набридло робити постійну інвентаризацію? Домагатися розташування клієнтів? Тоді вам точно потрібна розумна програма iiko від компанії Retail Soft Consulting.

Детальніше

Доставка з iiko - економить час і примножує капітал

Щоб розвивати ресторанний бізнес, необхідно збільшувати потік клієнтів. І не тільки тих, хто відвідує заклад, а й тих, хто замовляє доставку на будинок. З iiko служба доставки працює чітко і без перебоїв.

Детальніше

Оренда iiko в Дніпрі: до кого звернутися і в чому переваги?

Якщо мрієте автоматизувати свій бізнес з iiko, оренда в Дніпрі цієї програми стане для вас найкращим рішенням. Звертайтеся в компанію Retail Soft Consulting! Ми надамо оригінальне ПЗ в оренду на найвигідніших умовах, а також допоможемо впровадити iiko на підприємство оперативно під ключ!

Детальніше

Ресторанний бізнес з iiko - це просто, легко і вигідно

Програма для ресторанів iiko значно спрощує всі виробничі процеси. З її допомогою сервіс вашого закладу покращиться, що в підсумку приверне нових клієнтів і збільшить прибуток.

Детальніше

Переваги програми iiko для ресторанного бізнесу

Програма iiko для ресторанного бізнесу є вигідним капіталовкладенням, яке моментально окупається і приносить стабільний дохід. За допомогою цієї утиліти можна автоматизувати всі рутинні операції і виробничі процеси. Керувати закладом громадського харчування з iiko - одне задоволення, в чому вже переконалися тисячі користувачів по всьому світу.

Детальніше

Навчитися працювати з iiko легко - онлайн-курси від Retail Soft Consulting

Для повноцінної експлуатації програми iiko навчання в Дніпрі можна пройти в режимі онлайн. Звертайтеся в компанію Retail Soft Consulting! Ми не тільки надамо ПЗ, хостинг сервера і устаткування для реалізації потенціалу програми, а й навчимо використовувати можливості iiko на максимум.

Детальніше

Інноваційна програма iiko тепер доступна в Дніпрі!

Приємна новина! Відтепер програма iiko в Дніпрі доступна для всіх бажаючих поліпшити і вдосконалити ресторанний бізнес. З цією програмою якість послуг зростає в рази, заклад залучає нових клієнтів, за рахунок чого підвищується його прибутковість і у керівництва з'являються ресурси для розвитку. Програма iiko від компанії Retail Soft Consulting може стати вашою вже сьогодні! Не втрачайте час і звертайтеся!

Детальніше

Переваги програми iiko для офіціантів

Швидкість і якість роботи офіціантів безпосередньо впливають на відвідуваність закладу. Програма iiko для офіціантів вкрай корисна тим, що спрощує рутинні операції і поліпшує сервіс. З інноваційної утилітою ваші офіціанти будуть працювати із задоволенням, легко і невимушено. Привітність персоналу не залишиться без уваги гостей, які будуть з радістю повертатися в заклад знову і знову.

Детальніше

Програма iiko для служб доставки їжі - запорука процвітання і залучення нових клієнтів

Автоматизація піцерії з айко або будь-якого іншого закладу, що працює на винос, відкриває безліч привабливих можливостей. Завдяки iiko значно спрощуються всі рутинні операції і мінімізуються помилки через людський фактор. Ваш заклад буде працювати точно і безпомилково, що позитивно позначиться на його репутації і приверне нових клієнтів. Отже, бізнес розвиватиметься, а ви - насолоджуватися стабільно зростаючим прибутком!

Детальніше

Тарифи iiko cloud: вигідні рішення для різних закладів громадського харчування

Компанія Retail Soft Consulting є офіційним партнером iiko в Україні. Ми пропонуємо оригінальне, ліцензоване ПЗ iiko cloud в декількох варіаціях, які відрізняються функціоналом, ціною і можливостями. Ви можете підібрати тариф під індивідуальні потреби і завдання закладу громадського харчування. Фахівці компанії Retail Soft Consulting допоможуть визначитися з вибором і порекомендують оптимальне рішення з урахуванням всіх ваших побажань.

Детальніше

Установка iiko без проблем та зайвих витрат від компанії RSC

Мрієте спростити управління ресторанним бізнесом і залучити нових клієнтів? Інноваційні технології, що базуються на штучному інтелекті, вам на допомогу! Замовляйте програму iiko в компанії Retail Soft Consulting. Ми не тільки надамо, але і виконаємо оперативну установку iiko під ключ!

Детальніше

Програма iiko - автоматизація ресторанного бізнесу з вигідними перспективами

Програма iiko - це інноваційна система для автоматизації ресторанного бізнесу з нуля. З її допомогою ви значно спростите всі управлінські процеси і поліпшите сервіс, що в підсумку приверне нових клієнтів. Утиліта iiko поєднує в собі простоту, зручність і штучний інтелект. Вона стане надійним помічником і незамінним партнером!

Детальніше

Автоматизація служб доставки їжі з iiko - швидко, просто і зручно

Програма для служби доставки iiko удосконалить ваш бізнес. З нею ви повністю автоматизуєте роботу закладу, поліпшите сервіс, що позитивно позначиться на популярності та прибутковості підприємства. Інноваційна утиліта iiko допоможе не тільки надавати послуги, а й контролювати заклад в будь-який зручний час.

Детальніше

Автоматизація роботи залу і кухні в ресторані з iiko: тонкощі і вигоди процесу

Iiko для офіціантів і кухарів – це незамінний помічник. Не варто боятися утиліти. Вона не позбавить вас роботи, а, навпаки, допоможе зробити сервіс краще і виконувати виробничі завдання швидше. Iiko – це зручно і вигідно, що підтверджують численні відгуки власників закладів громадського харчування по всьому світу.

Детальніше

Програма iiko для автоматизації ресторанного бізнесу - ідеальне рішення з багатогранним функціоналом

Iiko - це сучасна утиліта для повноцінної автоматизації і контролю виробничих процесів в ресторанному бізнесі. Система веде всі види обліку, здійснює управління складом, закупівлями, кухнею, бюджетом, доставкою, а також допомагає контролювати роботу співробітників. За рахунок цього підвищується якість послуг, що надаються, збільшується лояльність клієнтів і прибутковість бізнесу. Автоматизація для кафе, бару, ресторану з iiko - основний крок на шляху до успіху!

Детальніше

Облік і управління процесами в ресторані з iiko: висока точність без людського фактора

Складський облік iiko допоможе ефективно контролювати надходження і витрату продукції без помилок і людського фактора. Мультифункціональна утиліта охоплює всі управлінські процеси. Впровадивши iiko на підприємство, вам залишиться тільки насолоджуватися прогресом і розвитком бізнесу!

Детальніше

Всі статті