Головна

Наш блог

Технічна підтримка для користувачів iiko у Дніпрі

Iiko – система для автоматизації роботи закладів громадського харчування зі стабільним функціоналом та підвищеною надійністю. Вона майже ніколи не збоїть. Проблеми з утилітою виникають переважно на етапі ознайомлення та налаштувань через відсутність досвіду. У будь-якій ситуації з iiko ви можете звертатися до служби технічної підтримки від Retail Soft Consulting.

Що робити, якщо виникли питання щодо iiko?

Техпідтримка iiko для мешканців Дніпра доступна цілодобово без вихідних. Заявки приймаються кількома способами:

Контакти для зв’язку з технічною підтримкою наведено на головній сторінці нашого сайту. Незалежно від форми звернення, заявки розглядаються у день подачі, проблеми оперативно вирішуються.

Як працює технічна підтримка?

Співробітники технічної служби можуть допомогти двома способами:

Взаємодія з технічною підтримкою здійснюється за чітко встановленим сценарієм:

  1. Ви залишаєте заявку.
  2. Співробітники служби розглядають її та забезпечують зворотній зв’язок.
  3. Визначається спосіб надання допомоги.
  4. Вирішується проблема (ви можете паралельно проконсультуватися з супутніх питань).

Техпідтримка від Retail Soft Consulting завжди приходить на допомогу вчасно 

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ваш заклад з iiko працював без простоїв і приносив дохід, а не збитки. Тому ми не вимагаємо доплати за технічну допомогу незалежно від складності та обсягу робіт. Завжди йдемо назустріч та входимо у становище користувачів. Переваги нашої технічної служби:

Автоматизація ресторанного бізнесу з iiko – це простіше, ніж здається. Якщо сумніваєтеся, що впораєтеся з утилітою, можете пройти навчальні курси. Уроки проводяться віддалено через програми для відеозв’язку та будуть корисними для всіх співробітників закладу: від керуючих до офіціантів. Після навчальних курсів технічна підтримка буде потрібна у виняткових випадках!

2022-01-20