Головна

Наш блог

Як організувати роботу в ресторані за допомогою iiko без досвіду?

Якщо ви мрієте про автоматизацію бізнесу за допомогою iiko, підтримка компанії Retail Soft Consulting вам неодмінно знадобиться. Ми надамо оригінальне програмне забезпечення і допоможемо впровадити його на підприємство безболісно.

Як вибрати та встановити ПЗ?

Система автоматизації ресторанного бізнесу iiko пропонується у кількох тарифах:

Програма здається в оренду, при бажанні – разом із хмарним сховищем. Переваги хмарного сховища:

Також ми надаємо обладнання для реалізації функцій утиліти і проводимо курси для освоєння ПЗ. Якщо ви вже визначилися з тарифами та послугами, залиште заявку на нашому сайті або зателефонуйте/зв’яжіться з нами у месенджерах. Після погодження умов співпраці фахівці Retail Soft Consulting за кілька хвилин підключать ваш заклад до системи iiko та проведуть інструктаж щодо старту роботи з утилітою.

Що робити у разі виникнення проблем?

При будь-яких проблемах ви можете звертатися до служби технічної підтримки Retail Soft Consulting за телефоном. Наші фахівці намагатимуться допомогти у віддаленому форматі. Якщо віддалено вирішити ситуацію неможливо, ми надішлемо майстрів на об’єкт.

Технічна підтримка від Retail Soft Consulting – це команда професіоналів, готових прийти на допомогу 24/7. Однак часто стикатися з ними не доведеться, оскільки iiko – найстабільніша і найнадійніша система автоматизації, яка не має рівних.

Чому звертаються до Retail Soft Consulting?

Наша компанія вже допомогла організувати роботу в ресторані сотням закладів по всій Україні. Нам довіряють через:

Ми прикладаємо максимум зусиль для плідної, тривалої співпраці, що викликає лише позитивні емоції.

2021-12-25