Головна

Наш блог

Сервіс доставки їжі з iiko: чому це правильне рішення?

Автоматизація доставки з iiko перетворює бізнес до невпізнанності. Утиліта оптимізує всі етапи роботи, контролює оборот продукції/грошових коштів, спрощує процедуру приймання/надсилання замовлень. Компанія Retail Soft Consulting із задоволенням допоможе вам впровадити iiko під ключ. Звертайтеся до прямого постачальника ліцензованих програм!

Організація служби доставки з iiko

Програма iiko у Дніпрі активно набирає популярність, тому що має багато корисних функцій:

Після видачі страви система автоматично закриває замовлення, списуючи зі складу не тільки продукти, а й витратні матеріали (пакувальну тару, вилки, серветки). Облік з iiko взагалі не потребує людського втручання. Програма працює надійно і безперебійно, не зважаючи навіть на найменші подробиці діяльності закладу.

Колл-центр та IP-телефонія в iiko

Колл-центр утиліти легко зв’язується з IP-телефонією. Завдяки цьому iiko моментально знаходить клієнтів у базі та відкриває перед оператором усю історію звернень конкретного споживача. Використовуючи цю інформацію, оператор може запропонувати додаткові страви та напої з урахуванням переваг клієнта. Також iiko віртуозно розподіляє замовлення з огляду на розклад закладу, завантаженість кур’єрів та інші нюанси.

Контроль переміщення кур’єрів з iiko (модуль Radar)

Для оцінки завантаженості кур’єрів описана утиліта використовує модуль Radar. Він дозволяє ґрунтовно контролювати роботу співробітників служби доставки:

Моніторинг кур’єрів вигідний не тільки для власника закладу, але й для клієнтів, оскільки вони завжди будуть в курсі термінів доставки та заздалегідь попереджені про затримки.

Якщо у вас залишилися питання, техпідтримка айко у Дніпрі детально проконсультує. Зателефонуйте чи залиште заявку на сайті.

2022-01-12