Бізнес з програмою iiko – легко, просто, надійно як швейцарський годинник
Програма для обліку бізнесу iiko активно набирає популярності в Україні. На сьогоднішній день це найзручніший, універсальний та багатозадачний інструмент для автоматизації роботи закладу громадського харчування. Жоден аналог не зрівняється з iiko функціоналом. При цьому вартість софту залишається доступною, але якщо замовляти ПЗ у офіційного постачальника – в компанії Retail Soft Consulting.
Можливості iiko
Утиліта бере на себе всі завдання, пов’язані з управлінням рестораном:
- контроль складу та кухні;
- контроль залу та роботи персоналу;
- контроль приготування страв;
- всі види обліку (складський, фінансовий тощо);
- організацію роботи служби доставки;
- створення електронного меню та бронювання столів;
- заохочення співробітників та підвищення лояльності гостей.
Програма допомагає власнику завжди бути в курсі подій. Ви можете переглянути звіти з будь-якої точки планети в особистому кабінеті та внести зміни без особливих трудовитрат – змінивши налаштування за першого ж бажання.
Як керувати рестораном за допомогою iiko?
Як організувати роботу в ресторані за допомогою iiko – це перше питання, яке хвилює наших клієнтів. У цьому нічого складного. Вам потрібно:
- Звернутися до компанії Retail Soft Consulting будь-яким зручним способом – по телефону, у месенджерах або через заявку на сайті.
- Вибрати відповідний тариф із необхідним функціоналом утиліти iiko.
- Визначитись з місцем зберігання інформації (це може бути власний сервер, але також ви можете замовити хостинг у нас, скориставшись серверами, розташованими у найнадійніших європейських дата центрах).
- Підтвердити заявку та оплатити послуги.
Далі роботи з впровадження програми на ваше підприємство візьмуть на себе досвідчені фахівці компанії Retail Soft Consulting. Вони не тільки встановлять ПЗ, але й допоможуть налаштувати його, проведуть інтеграцію з сайтом або програмою закладу, а також нададуть обладнання для використання можливостей iiko (POS-термінали, термопринтери, електронні ваги, фіскальні реєстратори та розхідники). Вартість додаткових послуг не вдарить по кишені.
Співпраця з Retail Soft Consulting залишить лише позитивні враження. Сміливіше звертайтеся за високотехнологічною утилітою iiko та підвищуйте якість сервісу у своєму закладі легко, невимушено, з натхненням!
2021-11-23