Головна

Наш блог

Програма iiko може авторизувати роботу не тільки ресторану, але і піцерії!

Автоматизація доставки піци, прийому / видачі замовлень, контролю каси і прийняття онлайн-платежів – вигідно для будь-якого закладу, особливо піцерії. За допомогою програми iiko можна організувати комфортну роботу співробітником, що в свою чергу допоможе швидше віддавати замовлення і поліпшити якість сервісу. Взяти в оренду iiko можна в компанії Retail Soft Consulting в Дніпрі.

Iiko для піцерії: які корисні функції ви отримаєте?

Інноваційна система допомагає організувати всі процеси в закладі, в тому числі:

Також утиліта iiko для піцерії вміє інтегруватися з різними модулями: з мессенджерами, GoogleSheets, CallTracking. У тому числі з вашими особистими модулями: сайтом, соц.сетях або додатком.

Як встановлюється crm для закладу?

Щоб встановити crm для ресторану, кафе, піцерії, необхідно вибрати тариф на офіційному сайті. Всього в компанії Retail Soft Consulting з чотири:

Коли ви визначитеся з тарифом і додатковими функціями, залиште замовлення на сайті, або зв’яжіться з нами за номером телефону. Співробітники Retail Soft Consulting оброблять вашу заявку в найкоротші терміни і надішлють техніків для настройки софта. Також ми надамо обладнання, сервер (за потребою) та навчання. У разі технічних неполадок, у нашій компанії працює цілодобова технічна підтримка. Автоматизуйте свій бізнес: швидко, зручно і вигідно з Retail Soft Consulting.

2021-10-17