Як перейти з іншої облікової системи на iiko?
Легко! Наші співробітники допоможуть перенести всі дані без втрат, а також проведуть навчання, налаштують ПЗ, забезпечать обладнанням для реалізації потенціалу iiko і технічною підтримкою в режимі 24/7.
Компанія RETAIL SOFT CONSULTING є офіційним постачальником ліцензованого ПО iiko для автоматизації ресторанного бізнесу в Україні.
Наша мета - зробити ваш сервіс першокласним, точним, сучасним і привабливим для клієнтів.
534+
реалізований
проект
7+
років роботи на
ринок
24 / 7
працює
техпідтримка
86%
клієнт
рекомендують нас
Ми займаємося автоматизацією і супроводом закладів
громадського харчування будь-якого рівня HoReCa в Дніпрі та інших регіонах.
Після узгодження деталей проекту з замовником ми формуємо технічне завдання, підбираємо інтеграцію
Детальніше
Пропонуємо сучасне обладнання для реалізації потенціалу iiko: POS-термінали, термопринтери
Детальніше
Ми надаємо місце для зберігання бази даних закладу на наших серверах, які розташовані
Детальніше
У нас ви можете пройти навчання роботі з iiko в режимі онлайн віддалено. Ми проводимо курси
Детальніше
Ми розкриємо весь спектр можливостей iiko: контроль медичних оглядів,
Детальніше
Служба техпідтримки iiko прийде на допомогу в будь-який час, 24/7. Наші фахівці допомагають
Детальніше
Після узгодження деталей проекту з замовником ми формуємо технічне завдання, підбираємо інтеграцію
Детальніше
Пропонуємо сучасне обладнання для реалізації потенціалу iiko: POS-термінали, термопринтери
Детальніше
Ми надаємо місце для зберігання бази даних закладу на наших серверах, які розташовані
Детальніше
У нас ви можете пройти навчання роботі з iiko в режимі онлайн віддалено. Ми проводимо курси
Детальніше
Ми розкриємо весь спектр можливостей iiko: контроль медичних оглядів,
Детальніше
Служба техпідтримки iiko прийде на допомогу в будь-який час, 24/7. Наші фахівці допомагають
Детальніше
Iiko - це інноваційна система автоматизації ресторанного бізнесу, яка здійснює облік і управляє всіма виробничими процесами: закупівлями, кухнею, складом, бюджетом, доставкою.
Програма контролює роботу співробітників, допомагає впорядкувати відносини з партнерами і підвищує лояльність клієнтів.
Ми повністю впевнені в тому, що програма обліку повинна економити сили,
час і гроші для вас і вашої команди.
1
У програмі задіяні розробки передових програмістів, покликані оперативно
2
Система iiko охоплює всі виробничі процеси в закладі громадського харчування
3
Оскільки всі виробничі процеси контролюються однією програмою, власник закладу
4
Утиліта iiko може охопити цілу ресторанну мережу для ефективного централізованого управління політикою
5
Завдяки iikoAPI до утиліти можна легко підключити додаткові модулі: сайти, додатки, платіжні системи
6
Ви маєте право вибирати зручний формат установки системи на свій смак. Вирішіть, чи будете ви інвестувати
Ви можете вибрати доцільний тариф iiko, без зайвих функцій і витрат.
Якщо не впевнені у виборі, ми порекомендуємо оптимальний пакет під ваш заклад.
Нижче ми зібрали найбільш поширені питання щодо функціоналу та можливостей iiko. Якщо ви не знайшли потрібну відповідь, зверніться до наших менеджерів.
Легко! Наші співробітники допоможуть перенести всі дані без втрат, а також проведуть навчання, налаштують ПЗ, забезпечать обладнанням для реалізації потенціалу iiko і технічною підтримкою в режимі 24/7.
Спеціальна опція iikoWaiter дозволяє персоналу приймати замовлення у столиків за допомогою будь-якого персонального гаджета.
Власник може завантажити будь-яку інформацію з програми за допомогою однієї кнопки в Excel або інший зручний для нього формат.
Наші фахівці рекомендують Марію або Датекс. При цьому підключення утиліти здійснюється за допомогою драйвера Арт-Софт.
Все залежить від технічного завдання і вимог клієнта. В середньому процес впровадження програми займає від 2-х діб до 2-х тижнів.
Перераховані опції доступні при використанні iikoCard. Ця програма збирає дані про гостях, допомагає аналізувати і застосовувати різні політики маркетингу.
Творці утиліти iiko розробили безліч модулів для call-центру, кур'єрів, а також інтеграції з картографічними сервісами, телефонією, вашим сайтом або додатком. Отже, здійснювати доставку їжі з iiko не просто можна, а й бажано.
Програма постійно удосконалюється і доповнюється новими можливостями, в чому користувачі можуть переконається особисто за рахунок регулярних оновлень.
Система може працювати без підключення до мережі. При цьому дані нікуди не зникнуть. Вони будуть внесені в єдину базу при відновленні підключення.
У iiko можна налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен співробітник отримував тільки актуальну для нього інформацію.
Легко! Наші співробітники допоможуть перенести всі дані без втрат, а також проведуть навчання, налаштують ПЗ, забезпечать обладнанням для реалізації потенціалу iiko і технічною підтримкою в режимі 24/7.
Спеціальна опція iikoWaiter дозволяє персоналу приймати замовлення у столиків за допомогою будь-якого персонального гаджета.
Власник може завантажити будь-яку інформацію з програми за допомогою однієї кнопки в Excel або інший зручний для нього формат.
Наші фахівці рекомендують Марію або Датекс. При цьому підключення утиліти здійснюється за допомогою драйвера Арт-Софт.
Все залежить від технічного завдання і вимог клієнта. В середньому процес впровадження програми займає від 2-х діб до 2-х тижнів.
Перераховані опції доступні при використанні iikoCard. Ця програма збирає дані про гостях, допомагає аналізувати і застосовувати різні політики маркетингу.
Творці утиліти iiko розробили безліч модулів для call-центру, кур'єрів, а також інтеграції з картографічними сервісами, телефонією, вашим сайтом або додатком. Отже, здійснювати доставку їжі з iiko не просто можна, а й бажано.
Програма постійно удосконалюється і доповнюється новими можливостями, в чому користувачі можуть переконається особисто за рахунок регулярних оновлень.
Система може працювати без підключення до мережі. При цьому дані нікуди не зникнуть. Вони будуть внесені в єдину базу при відновленні підключення.
У iiko можна налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен співробітник отримував тільки актуальну для нього інформацію.
Тут ви зможете побачити останні новини та актуальну інформацію
про програму для автоматизації ресторанного бізнесу iiko.
Автоматизація доставки з iiko – ідеальне рішення як власника закладу, так персоналу. Утиліта здійснює ґрунтовний контроль закладу та бере на себе основні управлінські функції. Також вона дбає про підвищення лоя...
Детальніше
Інтеграція з програмою liko – це процес підв'язування до системи різних програм та модулів. У виконанні спеціалістами компанії Retail Soft Consulting процедура займає кілька хвилин....
Детальніше
Iiko – це сучасний інструмент для автоматизації та оптимізації бізнесу, створений для різноманітних закладів громадського харчування: ресторанів, барів, кафе, служб доставки, піцерій. Утиліта здатна керувати як...
Детальніше
Компанія RETAIL SOFT CONSULTING є офіційним постачальником ліцензованого ПО iiko для автоматизації ресторанного бізнесу в Україні. Наша мета – зробити ваш сервіс першокласним, точним, сучасним і привабливим для клієнтів. Ми йдемо в ногу з часом, стежимо за темпами розвитку культури громадського харчування. Впроваджуйте прогресивні технології iiko і насолоджуйтеся цінними можливостями штучного інтелекту!
Наша команда – професіонали з багаторічним досвідом, що віртуозно володіють iiko і здатні навчити цьому вас. Ми надаємо не тільки ПЗ, але і повний комплекс послуг з впровадження iiko на підприємство. Підберемо для вас ідеальний тариф з урахуванням всіх переваг і побажань!
Після узгодження деталей проекту з замовником ми формуємо технічне завдання, підбираємо і здійснюємо інтеграцію обладнання, ставимо актуальну версію ПЗ iiko (iikoCloud або lifetime), навчаємо роботі з утилітою.
У перший день експлуатації iiko наш співробітник проконтролює запуск системи автоматизації, відповість на всі питання, підкоригує настройки і вирішить проблеми в разі їх виникнення.
Від моменту запуску програми і протягом наступного місяця ми супроводжуємо ваш проект в форматі повної техпідтримки. При необхідності наші фахівці проаналізують ефективність і точність процесів обліку, а також нададуть актуальні рекомендації щодо його ведення.
Пропонуємо сучасне обладнання для реалізації потенціалу iiko: POS-термінали, термопринтери, фіскальні реєстратори, електронні ваги, витратні матеріали. Експерти компанії підбирають техніку з урахуванням особливостей проекту конкретного закладу і поставленої технічної задачі. Наші співробітники реалізують будь-яке побажання замовника: від прокладки локальної мережі до установки камер відеофіксації.
Так само ми допомагаємо клієнтам інтегрувати iiko з сайтом/додатком закладу, розробити і скласти електронні меню, налаштувати схеми залів для комфортної роботи офіціантів.
Ми надаємо місце для зберігання бази даних закладу на наших серверах, які розташовані в європейських дата-центрах і забезпечують безперервну роботу клієнтів протягом 8-и років. Гарантуємо безпеку і конфіденційність вашої персональної інформації! Замовляючи хостинг сервера у нас, ви рятуєтеся від необхідності витрачати зайві кошти на покупку устаткування і найм системного адміністратора для обслуговування вашого сервера.
У нас ви можете пройти навчання роботі з iiko в режимі онлайн віддалено. Ми проводимо курси для керівників, адміністрації, бухгалтерії, працівників залу і кухні. Навчимо ваш персонал використовувати всі можливості iiko і управляти системою без обмежень, а також вести товарно-складської, фінансовий і управлінський облік, працювати з касою, контролювати зал і підвищувати лояльність відвідувачів за рахунок відмінної сервісу.
Ми розкриємо весь спектр можливостей iiko: контроль медичних оглядів, облік госптоварів, калькуляція страв, комунікацію між керівництвом і персоналом, заповнення технологічних карт, облік алергенів і багато іншого. З нашим ПЗ ви зможете забезпечити правильні умови зберігання харчових продуктів, стежити за термінами, контролювати дотримання правил товарного сусідства і принципу FiFO. Ми покажемо всі інструменти для мінімізації ризиків і навчимо заощаджувати час на виконанні рутинних операцій.
Гнучка система роботи з контрагентами програми iiko дозволяє контролювати процес транспортування і отримання продуктів від ваших постачальників. Перераховані та інші функції доступні вже сьогодні. Програма iiko безперервно розвивається, а значить, в майбутньому вас чекають нові привабливі можливості, з якими ведення бізнесу буде приносити задоволення!
Служба техпідтримки iiko прийде на допомогу в будь-який час, 24/7. Наші фахівці допомагають вирішувати проблеми віддалено, дохідливо консультують і ввічливо відповідають на будь-які питання щодо програми айко, а також при необхідності оперативно виїжджають на об’єкт для очного усунення поломки. Зв’язатися з техподдержкой можна по телефону або в месенджерах (Viber, Telegram, WhatsApp). Ми ніколи не залишимо ваше звернення без уваги!
067 213-23-10
050 371-21-00
Iiko – це інноваційна система автоматизації ресторанного бізнесу, яка здійснює облік і управляє всіма виробничими процесами: закупівлями, кухнею, складом, бюджетом, доставкою. Програма контролює роботу співробітників, допомагає впорядкувати відносини з партнерами і підвищує лояльність клієнтів.
Iiko – універсальне високотехнологічне рішення для закладів громадського харчування будь-якого рівня: кафе, ресторанів, барів, служб доставки, кав’ярень. Спробувавши попрацювати з програмою один раз, ви відразу ж оціните всі її переваги і надалі вже не зможете від неї відмовитися через зручності, практичності, багатофункціональності.
Iiko не потребує контролі. На функціональність системи не впливає людський фактор. Завдяки цьому система працює як годинник: точно, безпомилково, без простоїв і збоїв.
Iiko регулярно вдосконалюється і розвивається, над чим працює цілий штат програмістів. У програму регулярно додаються нові функції з урахуванням законодавства та стандартів України.
CRM iiko вже оцінили в багатьох європейських країнах, а також в ОАЕ, Ізраїлі, Південній Кореї. Більше 60-и тис. Закладів з успіхом користуються системою, побудованої на технологіях штучного інтелекту!
У програмі задіяні розробки передових програмістів, покликані оперативно і якісно вирішувати будь-які ваші повсякденні завдання. Більшість аналітичних функцій і звітів iiko формує на основі вже отриманих даних, перетворюючи їх в прогнози майбутніх продажів, що вкрай вигідно для маркетологів. Система iiko допоможе оптимізувати маркетинг вашого закладу, щоб все вкладення окупилися сповна. А у вас з’явиться більше часу для розвитку бізнесу.
Система iiko охоплює всі виробничі процеси в закладі громадського харчування. Вам не доведеться ставити додаткове ПО. Iiko робить вашу роботу простіше, легше і зрозуміліше, позбавляючи від необхідності контролювати все самостійно.
Оскільки всі виробничі процеси контролюються однією програмою, власник закладу може отримати повний звіт в реальному часі на першу вимогу. Стан підприємства можна проаналізувати за бажанням в будь-який час, не чекаючи кінця місяця. З iiko ви можете контролювати собівартість продукції не тільки за прайсами постачальників, але і за реальними витратами на складі. У програму вже внесені всі види базової звітності. А якщо того, що вам потрібно, немає, ви можете додати необхідний звіт самостійно. Головне – інформація буде актуальною в будь-яку хвилину, відразу ж після натискання кнопки «Оновити».
Утиліта iiko може охопити цілу ресторанну мережу для ефективного централізованого управління політикою, меню, стандартами обслуговування, закупівлями, витратами і маркетингом. Завдяки гнучкому праву доступу ви можете надати актуальну інформацію про заклад кожному співробітнику. Фінансові звіти можна складати на кожен заклад окремо або сформувати єдиний підсумок для всієї мережі.
Завдяки iikoAPI до утиліти можна легко підключити додаткові модулі: сайти, додатки, платіжні системи і т.д. Інтеграція iiko з вашої АТС значно прискорить процес прийому замовлень, адже ваші співробітники зможуть передзвонювати клієнтам, оформляти замовлення і передавати його на кухню натисканням всього однієї кнопки. Таким чином ви зможете зосередитися на підвищенні якості сервісу.
Ви маєте право вибирати зручний формат установки системи на свій смак. Вирішіть, чи будете ви інвестувати кошти в придбання ліцензії або віддасте перевагу більш доступну за ціною оренду ПЗ. Якщо ваш заклад працює сезонно і не потребує постійного контролю, оренда iiko допоможе заощадити бюджет. При цьому ваші дані будуть зберігатися на «хмарі», і для відновлення роботи вам не доведеться нічого вводити заново.
Користуючись Сайтом «Retail Soft Consulting» https://rsc.dp.ua/ та вказуючи персональні дані, шляхом внесення їх у відповідні форми, або надаючи персональні дані під час розмови із Оператором, Ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних на умовах що наведені нижче.
Стоит ли медлить, ждать, "собирать" P&L по крупицам, ведь время и люди - самый ценный ресурс. Упростите работу себе и каждому члену вашей команды, обратившись к нам.
У випадку виникнення питань, пов'язаних із будь-якою дією або сукупністю дій стосовно Ваших персональних даних, Ви можете зв'язатися з нами, зателефонувавши на контактний номер телефону Retail Soft Consulting – +38(050) 371-21-00,+38(067) 213-23-10, або відправивши листа електронною поштою на адресу: retail.soft.consulting@gmail.com.
Політика конфіденційності (обробки персональних даних) Сайту «Retail Soft Consulting» rsc.kh.ua
1. Ця Політика конфіденційності (обробки персональних даних) (далі за текстом – Політика) визначає порядок обробки персональних даних та заходи щодо забезпечення їх безпеки на Сайті «Retail Soft Consulting» https://rsc.dp.ua/ (далі за текстом – Сайт).
Реалізація цієї Політики проводиться Адміністрацією Сайту та уповноваженими нею особами (далі за текстом – Оператор).
1.1. Оператор у своїй діяльності керується нормами чинного національного законодавства України, міжнародними стандартами та вимогами, й визначає своєю провідною метою й головною умовою здійснення своєї діяльності – дотримання прав і свобод людини і громадянина під час обробки персональних даних, у тому числі, однак не обмежуючись, й захисту прав на недоторканність приватного життя, особисту і сімейну таємницю.
1.2. Ця Політика застосовується до всієї інформації, яку Оператор може отримати про відвідувачів Сайту «Retail Soft Consulting» https://rsc.dp.ua/ та клієнтів ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» відповідно по положень, викладених у цій Політиці та нормах чинного законодавства.
2. У цій Політиці терміни та визначення використовуються у тому значенні, в якому вони закріплені у Законі України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» та інших нормах чинного законодавства України й міжнародних нормативно-правових актів.
2.1. «Оператор» – Адміністрація ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» та Сайту «Retail Soft Consulting», яка самостійно, або із залученням відповідно до вимог чинного законодавства інших осіб, організовує й (або) здійснює обробку персональних даних, а також визначає цілі такої обробки, перелік персональних даних, що підлягають обробці, дії (операції), що здійснюються з отриманими персональними даними.
2.2. «Клієнт» – будь-яка особа, яка звернулася за наданням послуг до Адміністрації ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» та Сайту «Retail Soft Consulting», зробила замовлення таких послуг або зареєструвалася на Сайті.
2.3. «Сайт» – сайт, розташований в мережі Інтернет за адресою: https://rsc.dp.ua/
3. Під час заповнення форми звернення на Сайті та оформлення звернень у ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» Клієнт надає Оператору згоду на збір та обробку наступних персональних даних:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- псевдонім;
- адреса електронної пошти;
- контактний номер телефону;
- інформація про використання Клієнтом Сайту, включаючи географічну адресу точки підключення Клієнта до мережі Інтернет, інформацію про пошукові запити Клієнта, про час і спосіб використання Сайту, адреси сторінок Сайту, відвіданих Клієнтом, даних і записів елементів екрану, на які Клієнт натискає кнопкою миші в процесі використання Сайту (історія відвідувань), реферер (адреса попередньої сторінки).
- файли Сookie, а також інші дані, необхідні для виконання Оператором зобов'язань, передбачених договірними правовідносинами з Клієнтом.
3.1. Оператор використовує Google Analytics для збору статистичних даних, з метою формування комплексного уявлення про використання Сайту Клієнтом. Google Analytics використовують cookie-файли та інші способи передачі інформації про те, як використовуються веб-сайти через сервери Google. Більш детальна інформація міститься в Угоді Google Analytic
4. Цілі обробки персональних даних Клієнта Оператором зводяться до наступного:
4.1. Надання послуг Оператором відповідно до вимог чинного законодавства.
4.2. Підтримання зв’язку між Клієнтом та Оператором з метою належного надання послуг останнім.
4.3. Використання результатів статистичних та інших видів досліджень, проведених на базі знеособлених персональних даних.
4.4. Направлення Клієнту повідомлень на адресу електронної пошти та на контактний номер телефону з метою належного інформування про нові продукти й послуги, спеціальні пропозиції й заходи, які організовуються та надаються Оператором.
Клієнт має право відмовитися від зазначеної розсилки, шляхом направлення листа Оператору на адресу електронної пошти – retail.soft.consulting@gmail.com з позначкою «Відмова від повідомлень про нові продукти й послуги, спеціальні пропозиції й заходи».
4.5. Таргетування рекламних матеріалів.
5. Безпека персональних даних, які обробляються Оператором, забезпечується останнім шляхом реалізації правових, організаційних і технічних заходів, доцільних й необхідних для належного виконання в повному обсязі вимог чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних.
5.1. Ця Політика встановлює зобов'язання Оператора щодо нерозголошення та забезпечення режиму захисту конфіденційності персональних даних, які Клієнт надає Оператору під час реєстрації на Сайті та (або) оформленні заявок у ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг».
5.2. Персональні дані Клієнта не передаються Оператором третім особам без надання згоди Клієнтом або без належної правової підстави. Винятком є передача персональних даних третім особам для належного виконання Оператором зобов’язань перед Клієнтом із обов’язковим попереднім повідомленням третіх осіб про дотримання режиму захисту персональних даних.
5.3. Термін обробки персональних даних є необмеженим.
5.4. Клієнт завжди може відкликати згоду на обробку персональних даних, надану Оператору, шляхом направлення листа відповідного змісту на адресу електронної пошти retail.soft.consulting@gmail.com.
6. До правовідносин між Клієнтом та Оператором застосовуються норми чинного законодавства України.
6.1. У випадку виникнення спорів між Клієнтом та Оператором вони повинні бути врегульовані із застосуванням обов'язкового досудового претензійного порядку.
Направлення вмотивованих претензій відбувається в електронному вигляді на адреси електронної пошти, вказані Клієнтом під час реєстрації та Оператором на Сайті.
Строк відповіді на претензію становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання відповідної претензії.
Моментом отримання претензії мається на увазі отримання однією Стороною підтвердження про отримання такого повідомлення іншою Стороною.
При невиконанні будь-якою зі Сторін всіх перерахованих вище умов, обов'язковий претензійний порядок вважається недотриманим.
При недосягненні згоди з приводу врегулювання спору між Клієнтом та Оператором, такий спір підлягає розгляду та вирішенню в суді відповідно до вимог чинного законодавства України.
7. Оператор має право в будь-який момент змінювати цю Політику (повністю або фрагментарно) в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Клієнтом. Всі зміни вступають в силу на наступний день після розміщення на сайті https://rsc.dp.ua/, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики.
7.1. Чинна редакція Політики постійно доступна на сторінці сайту https://rsc.dp.ua/.
7.2. Користувач зобов'язується самостійно стежити за змінами Політики конфіденційності шляхом ознайомлення з актуальною редакцією.